A picture

Navigace

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikacegoogle-play-download

Ždánický les a Politaví

Mikroregion Ždánický les a Politaví pro Vás připravil celou řadu zajímavých výletů a tras na místa do přírody i za turistickými atraktivitami. Na výlety pro rodiny s dětmi, cyklisty, pěší turisty, páry, organizace i skupiny přátel se můžete podívat zde:Ždánický les a Politavíhttps://www.facebook.com/politavi

mojeiD na našich stránkách!

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany obce Heršpic. Více informací naleznete zde.

Rozpočet

Rozpočet

EUROPE FOR CITIZENS

EUROPE FOR CITIZENS

 

 

Datum a čas

Dnes je úterý, 21. 11. 2017, 3:46:39

Svátek

Svátek má Albert

Východ a západ slunce

Slunce vychází:07:10

Slunce zapadá:16:06

Aktuální počasí

Počasí dnes:

21. 11. 2017

zatazenosde

Bude oblačno až zataženo, místy přeháňky nebo déšť, na SV od 600m srážky sněhové. Denní teploty 5 až 9°C. Noční teploty 4 až 0°C.

Přehrát/Zastavit Další

Mapový geoportál

Mapový geoportál

Certifikát

Obec Heršpice - ekatalog.czMěstské, obecní úřady - ekatalog.cz

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Portál krizového řízení

Krizport

 

Povodňový portál

Obec Heršpice - monitoring

Pálení klestí

Pálení klestí

Cesty bezpečí

banner

Fond solidarity EU

Evropská unie

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Podání žádosti o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, Českému telekomunikačnímu úřadu

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání žádosti o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, Českému telekomunikačnímu úřadu

4. Základní informace k životní situaci

Předmětem žádosti je poskytnutí informace vztahující se k působnosti Českého telekomunikačního úřadu.
Informací se pro účely zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále též "zákon"), rozumí jakýkoliv obsah nebo jeho část v jakékoliv podobě, zaznamenaný na jakémkoliv nosiči, zejména obsah písemného záznamu na listině, záznamu uloženého v elektronické podobě nebo záznamu zvukového, obrazového nebo audiovizuálního.
Povinnost poskytovat informace se netýká dotazů na názory, budoucí rozhodnutí a vytváření nových informací.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat každá fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Informace na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích dle obsahu žádosti (pokud zákon nestanoví jinak). To neplatí, pokud by to bylo pro povinný subjekt nepřiměřenou zátěží; v tomto případě je informace poskytnuta ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.
Základní informace o Českém telekomunikačním úřadu jsou k nahlédnutí u informačního kiosku ve vstupní hale nebo na internetových stránkách Českého telekomunikačního úřadu.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Kontakty pro podání žádosti jsou uvedeny na internetových stránkách Českého telekomunikačního úřadu.
Ze žádosti musí být zřejmé:
  • komu je určena,
  • že se žadatel domáhá poskytnutí informace dle zákona,
  • kdo žádost podává - žadatel uvede jméno, příjmení, datum narození (název, identifikační číslo), adresu místa trvalého pobytu (adresu sídla) nebo, není-li trvale přihlášen k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště; adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Bez těchto údajů, nebo není-li elektronická žádost podána na elektronickou adresu povinného subjektu, není žádostí ve smyslu zákona.

8. Na které instituci životní situaci řešit

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Podle obsahu žádosti o sdělení informace se obraťte na centrální evidenci - odbor legislativní a právní.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné doklady nejsou vyžadovány.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Český telekomunikační úřad, pokud se nejedná o zveřejněnou informaci, je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informací, pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a odesláním informací ve výši stanovené "Sazebníkem úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů".

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Český telekomunikační úřad poskytne požadovanou informaci ve lhůtě 15 dnů od přijetí žádosti, příp. v této lhůtě vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Lhůtu pro poskytnutí informace je možno prodloužit ze závažných důvodů (vyhledání a sběr požadovaných informací v jiných úřadovnách, které jsou oddělené od úřadovny vyřizující žádost, vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti, konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na předmětu žádosti), nejvýše však o 10 dnů.
Pokud žádost směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může Český telekomunikační úřad nejpozději do 7 dnů (místo poskytnutí informace) sdělit žadateli údaje umožňující vyhledání a získání zveřejněné informace. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí zveřejněné informace, Český telekomunikační úřad mu ji poskytne.
V případě, že se požadované informace nevztahují k jeho působnosti, Český telekomunikační úřad žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost lze zaslat na e-mailovou adresu: podatelna@ctu.cz.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti lze podat rozklad ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu Českému telekomunikačnímu úřadu.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.05.2016

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.