A picture

Navigace

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikacegoogle-play-download

Ždánický les a Politaví

Mikroregion Ždánický les a Politaví pro Vás připravil celou řadu zajímavých výletů a tras na místa do přírody i za turistickými atraktivitami. Na výlety pro rodiny s dětmi, cyklisty, pěší turisty, páry, organizace i skupiny přátel se můžete podívat zde:Ždánický les a Politavíhttps://www.facebook.com/politavi

mojeiD na našich stránkách!

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany obce Heršpic. Více informací naleznete zde.

Rozpočet

Rozpočet

EUROPE FOR CITIZENS

EUROPE FOR CITIZENS

 

 

Datum a čas

Dnes je neděle, 19. 11. 2017, 22:49:46

Svátek

Svátek má Alžběta

Východ a západ slunce

Slunce vychází:07:07

Slunce zapadá:16:08

Aktuální počasí

Počasí dnes:

19. 11. 2017

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky, od 400m srážky sněhové. Denní teploty 2 až 6°C. Noční teploty 2 až -2°C.

Přehrát/Zastavit Další

Mapový geoportál

Mapový geoportál

Certifikát

Obec Heršpice - ekatalog.czMěstské, obecní úřady - ekatalog.cz

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Portál krizového řízení

Krizport

 

Povodňový portál

Obec Heršpice - monitoring

Pálení klestí

Pálení klestí

Cesty bezpečí

banner

Fond solidarity EU

Evropská unie

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Rušení nebo chybovost signálu zařízení využívajícího rádiové kmitočty

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Rušení nebo chybovost signálu zařízení využívajícího rádiové kmitočty

4. Základní informace k životní situaci

Rušením provozu se rozumí elektromagnetické rušení, které zhoršuje, znemožňuje nebo opakovaně přerušuje provoz elektronického komunikačního zařízení, sítě elektronických komunikací, popř. poskytování služeb elektronických komunikací nebo provozování radiokomunikačních služeb.
Za rušení se nepovažuje povolené sdílení rádiových kmitočtů vysílacích rádiových zařízení nebo vzájemné rušení vysílacích rádiových zařízení provozovaných na základě všeobecného oprávnění, pokud nejsou porušeny podmínky vydaných oprávnění. Takové rušení řeší provozovatelé zařízení využívající rádiové kmitočty dohodou.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Držitel individuálního oprávnění k využívání rádiových kmitočtů nebo provozovatel rušeného zařízení, sítě nebo služby elektronických komunikací, příp. provozovatel rušené radiokomunikační služby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě vzniku rušení nebo chybovosti signálu musí provozovatel zařízení využívajícího rádiové kmitočty, popř. poskytovatel služeb elektronických komunikací, který je poskytuje prostřednictvím zařízení využívajícího rádiové kmitočty, nebo provozovatel radiokomunikačních služeb (dále souhrnně jen "provozovatel"), vždy nejprve zajistit kontrolu vlastního rádiového zařízení a přesvědčit se o jeho bezchybném stavu.
Kontrolou doporučujeme pověřit odbornou servisní firmu.

Je třeba zkontrolovat:

  • bezchybnost a správnou instalaci provozovaného vysílacího i přijímacího zařízení, včetně antén, anténních svodů a přidružených zařízení,
  • kvalitu vysílaného signálu,
  • dodržení minimální požadované úrovně přijímaného signálu,
  • odpovídající nastavení citlivosti přijímačů (terminálů) atd.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

V případě, že se provozovatel ujistil o bezchybném stavu vlastního rádiového zařízení a problémy nadále přetrvávají, může se obrátit na místně příslušný oblastní odbor Českého telekomunikačního úřadu.
Rušení nebo chybovost signálu lze oznámit písemně, telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty (viz bod 16).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Oznámení o vzniku rušení nebo chybovosti signálu přijímají a vyřizují místně příslušné oblastní odbory Českého telekomunikačního úřadu, popř. se lze obrátit na odbor kontroly a ochrany spotřebitele Českého telekomunikačního úřadu.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici:

  • individuální oprávnění k využívání rádiových kmitočtů, bylo-li vydáno,
Nezapomeňte uvést název a sídlo firmy, event. vaše jméno, příjmení, bydliště a spojení (telefon, e-mail).
Dále je vhodné popsat okolnosti, které se rušení nebo zhoršené kvality týkají (např. rušený kmitočet nebo kmitočtové pásmo, jak se projevuje, v jakých časových intervalech apod.).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny; oznámené případy řeší příslušné odbory Českého telekomunikačního úřadu v pořadí dle doručení.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Subjekt, jehož zařízení nebo činnost způsobuje rušení - kontrolovaná osoba.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Součinnost při místním šetření.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Lze využít elektronickou adresu Českého telekomunikačního úřadu: podatelna@ctu.cz, datovou schránku Českého telekomunikačního úřadu: a9qaats nebo elektronický formulář pro oznámení rušení (podání je možné učinit bez elektronického podpisu).

18. Jaké jsou související předpisy

Příslušné technické normy a předpisy

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Proti protokolu o kontrolním zjištění může kontrolovaná osoba podat písemné a zdůvodněné námitky na místně příslušný oblastní odbor Českého telekomunikačního úřadu, a to ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení protokolu o kontrole, není-li v protokolu stanovena lhůta delší.
Pro písemné podání námitek není stanoven předepsaný formulář.
Proti rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu o námitkách není opravný prostředek přípustný.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Právnické nebo podnikající fyzické osobě, která v rozporu s § 100 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích jako provozovatel zařízení, jehož provozem vzniká vysokofrekvenční energie, nezajistí, aby tato energie nezpůsobovala rušení provozu elektronických komunikačních zařízení a sítí nebo rušení poskytování služeb elektronických komunikací nebo provozování radiokomunikačních služeb, nebo v rozporu s § 100 odst. 3 zákona o elektronických komunikacích neučiní vhodná opatření k odstranění rušení, se uloží pokuta do 20 000 000 Kč; této osobě, která v rozporu s § 114 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích neodstraní ve lhůtě stanovené Českým telekomunikačním úřadem nedostatky zjištěné při výkonu kontroly elektronických komunikací, se uloží pokuta do 2 000 000 Kč.
Fyzické osobě, která v rozporu s § 100 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích jako provozovatel zařízení, jehož provozem vzniká vysokofrekvenční energie, nezajistí, aby tato energie nezpůsobovala rušení provozu elektronických komunikačních zařízení a sítí nebo rušení poskytování služeb elektronických komunikací nebo provozování radiokomunikačních služeb, nebo v rozporu s § 100 odst. 3 zákona o elektronických komunikacích neučiní vhodná opatření k odstranění rušení, nebo v rozporu s § 114 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích neodstraní ve lhůtě stanovené Českým telekomunikačním úřadem nedostatky zjištěné při výkonu kontroly elektronických komunikací, se uloží pokuta do 100 000 Kč.

21. Nejčastější dotazy

 

22. Další informace

 

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Český telekomunikační úřad - odbor kontroly a ochrany spotřebitele, tel.: 224 004 688

26. Kontaktní osoba

Ing. Jaromír Javůrek

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

01.05.2016

28. Popis byl naposledy aktualizován

01.05.2016

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace