A picture

Navigace

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikacegoogle-play-download

Ždánický les a Politaví

Mikroregion Ždánický les a Politaví pro Vás připravil celou řadu zajímavých výletů a tras na místa do přírody i za turistickými atraktivitami. Na výlety pro rodiny s dětmi, cyklisty, pěší turisty, páry, organizace i skupiny přátel se můžete podívat zde:Ždánický les a Politavíhttps://www.facebook.com/politavi

mojeiD na našich stránkách!

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany obce Heršpic. Více informací naleznete zde.

Rozpočet

Rozpočet

EUROPE FOR CITIZENS

EUROPE FOR CITIZENS

 

 

Datum a čas

Dnes je sobota, 25. 11. 2017, 1:15:19

Svátek

Svátek má Kateřina

Východ a západ slunce

Slunce vychází:07:16

Slunce zapadá:16:02

Aktuální počasí

Počasí dnes:

25. 11. 2017

zatazenosde

Bude oblačno až zataženo, od západu místy přeháňky nebo déšť. Denní teploty 7 až 11°C. Noční teploty 5 až 1°C.

Přehrát/Zastavit Další

Mapový geoportál

Mapový geoportál

Certifikát

Obec Heršpice - ekatalog.czMěstské, obecní úřady - ekatalog.cz

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Portál krizového řízení

Krizport

 

Povodňový portál

Obec Heršpice - monitoring

Pálení klestí

Pálení klestí

Cesty bezpečí

banner

Fond solidarity EU

Evropská unie

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o odvolání poskytnutí údajů třetí osobě prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o odvolání poskytnutí údajů třetí osobě prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Systém základních registrů slouží k dosažení rychlejšího a spolehlivějšího poskytování služeb státní správy nejširší veřejnosti a umožňuje občanům a podnikatelským subjektům jednoduše a rychle komunikovat s úřady, státní správou a územní samosprávou.
Obsahuje referenční údaje o občanech České republiky, cizincích s povolením k pobytu v České republice, cizincích, kterým byl na území České republiky udělen azyl nebo doplňková ochrana, a o jiných fyzických osobách, o nichž jiný právní předpis stanoví, že jsou vedeny v Registru obyvatel.
Obsahuje referenční údaje o právnických osobách, podnikajících fyzických osobách nebo orgánech veřejné moci.
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je možno odvolat poskytnutí údajů žadatele třetí osobě (osobám).
Potvrzení o odvolání poskytnutí údajů třetí osobě je automaticky zasíláno do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.
Potvrzení o odvolání poskytnutí údajů třetí osobě obsahuje identifikaci žadatele, informaci o třetích stranách a výsledek odvolání poskytnutí.
Po zaslání žádosti přestanou být údaje o žadateli z Registru obyvatel / Registru osob poskytovány vybraným třetím osobám.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat:

  • žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby,
  • žadatel, který má zřízenu schránku podnikající fyzické osoby,
  • žadatel, který je statutárním orgánem v datové schránce právnické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Žádost o odvolání poskytnutí údajů třetí osobě" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Podání žádosti o odvolání poskytnutí údajů třetí osobě prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti registru.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.